Do pobrania, Inspiracje, Porozmawiajmy

4. URODZINY BLOGA: DARMOWY KALENDARZ PODRÓŻNICZY NA 2020 DO POBRANIA + PODSUMOWANIE NA POKŁADZIE ŻYCIA 2019

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Już 4 lata wspólnie podróżujemy Na Pokładzie Życia. Z tej okazji mam dla ciebie prezent: kalendarz podróżniczy na 2020 w formie tapet na pulpit. Wskakuj Na Pokład, pogadajmy, co się działo w 2019 i oczywiście nie zapomnij pobrać kalendarza podróżniczego!

Podsumowania w świecie blogerskim mają to do siebie, że zazwyczaj są pełne optymizmu. Tyle pięknych wydarzeń, wspomnień i małych, a także tych większych, sukcesów.

Jednak podsumowanie podróżnicze na 4 urodziny Na Pokładzie Życia takie nie będzie. Wiem, że z twojej perspektywy taka zapowiedź może się wydawać dziwna, w końcu rozmawialiśmy o tylu ciekawych miejscach, ale powiem ci, że dla mnie 2019 jest symbolem również niezrealizowanych zamierzeń.

W zamian pojawiły się inne sprawy, jednak czuję niedosyt. Przed publikacją tego wpisu, przeczytałam zeszłoroczne podróżnicze podsumowanie i niektóre rzeczy odpłynęły w siną dal.

Na szczęście jesteśmy Na Pokładzie Życia i wiem, że naszą łajbą dogonimy cele.

Ale dość już tej enigmatyczności, bo chociaż pewne sprawy oklapły, to podróżniczo było fajnie. Chodź, podsumujemy sobie, gdzie łajba napędzana podróżniczymi marzeniami dopłynęła w 2019.

I nie zapomnij pobrać prezentu, czyli darmowego kalendarza podróżniczego na 2020 w formie tapet na pulpit.

Na końcu tego wpisu znajdziesz link- kliknij i pobierz:)

PODRÓŻNICZE PODSUMOWANIE 2019
NA POKŁADZIE ŻYCIA

STYCZEŃ

2019 rok pod względem podróżniczym rozpoczęliśmy na swojsko- odwiedziliśmy Kliczków oraz Bolesławiec. Zwiedziliśmy zamek Kliczków, spacerowaliśmy nad rzeką, a w Bolesławcu wybraliśmy się na warsztaty malowania ceramiki. Fantastyczny sprawa, która przyniosła nam sporo radości, a zarazem pokazała ile potrzeba precyzji i cierpliwości, by stworzyć coś miłego dla oka.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

W styczniu również zapadła również ostateczna decyzja odnośnie głównej podróży na 2019. Kupiliśmy bilety do Kanady na przełom kwietnie i maja. Wciąż pamiętam to uczucie radości, czym nie omieszkałam ci opowiedzieć w artykule: JAK NAJTANIEJ DOLECIEĆ DO KANADY? NASZE CASE STUDY W 22 KROKACH

Jak styczeń, to oczywiście i pierwsze plany na Walentynki. W jednym z artykułów zebrałam dla ciebie propozycje blogerów podróżniczych, które mogą ci się przydać również w tym roku: GDZIE POJECHAĆ NA WALENTYNKI? BLOGERZY PODRÓŻNICZY POLECAJĄ

Pod koniec stycznia, wydarzyła się również fantastyczna sprawa jeśli chodzi o bloga. Na Pokładzie Życia wylądował na 221 miejscu z 500 najpopularniejszych blogów podróżniczych.

Poza wspomnianym powyżej artykułami, w styczniu Na Pokładzie Życia ukazały się również:

LUTY

W lutym byliśmy z Lubym nad morzem w ramach sylwestrowego niewypału. Wciąż wspominając wracanie do domu na lawecie w ostatnim dniu 2018, uśmiecham się. Szczerze? Nawet nie byłam wkurzona, a raczej rozbawiona, że los postanowił spłatać nam figla:D

Tak czy siak, nad morzem było wspaniale.

Luty, to również podróż do Paryża i odkrywanie tamtejszej sztuki ulicznej. To niesamowite ile w temacie street art’u ma do zaoferowania stolica Francji! Wtedy też byliśmy w katedrze o pożarze której dowiedzieliśmy się będąc w Kanadzie… Jestem mega wdzięczna, że zdążyliśmy zobaczyć Notre Dame przed tą tragedią.

Poza tym, skusiliśmy się na kolejne podróże kulinarne po Łodzi.

MARZEC

W marcu wstrzymaliśmy się z podróżowaniem, mając w głowie nadchodzącą podróż do Kanady.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Jeśli zaś chodzi o bloga, poczułam, że muszę w końcu poruszyć ważny, a zarazem kontrowersyjny temat: PRAWO DZIECI DO PODRÓŻOWANIA I MOJE “KRZYWDZĄCE” DZIECIŃSTWO

KWIECIEŃ

Kwiecień, to wymarzona podróż do Kanady. Byliśmy tam aż 3 tygodnie, zwiedzając miasta, parki narodowe oraz dom Ani z Zielonego Wzgórza. To był taki roadtrip z prawdziwego zdarzenia, który narobił nam apetytu na więcej.

Oczywiście, regularnie zabierałam cię ze sobą poprzez media społecznościowe.

MAJ

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Pierwsze dni maja, to dalsza podróż po Kanadzie oraz pierwszy artykuł Na Pokładzie Życia o tym pięknym kraju. Stworzyłam dla ciebie przewodnik dzięki któremu na własną rękę możesz odkryć QUEBEC: MINI PRZEWODNIK, CZYLI NAJCIEKAWSZE ATRAKCJE NA STARYM MIEŚCIE + MAPKA, NOCLEG, JEDZENIE, PARKING, VLOG

CZERWIEC

Czerwiec 2019, to oczywiście konferencja blogerska See Bloggers– czas spędzony na rozmowach, zabawie i nauce. Ale nie będę się tu więcej o tym rozwozić, w końcu o wszystkich aspektach, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych, opowiadałam ci w tym artykule: RELACJA Z SEE BLOGGERS 2019 I MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA. CZY WARTO BRAĆ UDZIAŁ?

W czerwcu zdecydowaliśmy się odkryć zakątki Jury Krakowsko-Częstochowskiej ze znajomymi (pozdrawiam:). Od zawsze twierdzę, że Polska ma się czym pochwalić i również w przypadku zwiedzania Jury się nie zawiodłam.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Zresztą nie omieszkałam się tymi wrażeniami z tobą podzielić w moim mini przewodniku: JURA KRAKOWSKO-CZĘSTOCHOWSKA: CO WARTO ZOBACZYĆ, CZYLI 16 ATRAKCJI WARTYCH GRZECHU + JEDZENIE I NOCLEG

LIPIEC

Lipiec, to przede wszystkim mój debiut w radiu Żak. Znaleźli mnie przez Instagrama i zaprosili. Opowiadałam o tanim podróżowaniu, czyli temacie, który rozpala zmysły niejednej osoby:D

Niestety, do tej pory nie otrzymałam nagrania.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Ale! W lipcu podzieliłam się z tobą moimi poradami dotyczącymi taniego podróżowania w tym artykule: TANIE PODRÓŻOWANIE W PRAKTYCE: 25 PORAD JAK OSZCZĘDZAĆ W PODRÓŻY

SIERPIEŃ

W sierpniu ponownie ruszyliśmy w drogę i łajba napędzana podróżniczymi marzeniami dotarła do… Finlandii! To jedna z tych podróży, która była po prostu niesamowita. Dlaczego? Przede wszystkim, ze względu na naszą wizytę w Dolinie Muminków. To był po prostu sztos.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

A jeśli chodzi o bloga, to Na Pokładzie Życia podróżowaliśmy zarówno zagranicę jak i po Polsce:

WRZESIEŃ

Nasza pierwsza przygoda z glampingiem. Nigdy wcześniej nawet nie słyszeliśmy o czymś takim, ale dosłownie na dzień przed wolnym weekendem, zarezerwowaliśmy domek glampingowy.

I to był strzał w dziesiątkę! Więcej na ten temat przeczytasz tutaj: KLIMATYCZNE MIEJSCE NA WEEKENDOWY RELAKS: SIEDLISKO CAROWNICA

Wrzesień, to również wspólna akcja blogerów podróżniczych na blogu Eweliny Gac. Rozmawialiśmy o ciekawych miejscach na wakacje jesienią: Wymarzone wakacje jesienią. Gdzie pojechać? 13 najlepszych propozycji.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

A na blogu Na Pokładzie Życia królowała Kanada i przewodnik z którego jestem bardzo dumna. Wiem, że już niektórzy sprawdzali go w praktyce, więc jeśli jakimś cudem ominął cię ten temat, to zapraszam tutaj: ATRAKCJE W MONTREALU: DARMOWY MINI PRZEWODNIK PO 23 PEREŁKACH W MIEŚCIE I OKOLICY + INFO PRAKTYCZNE

Tak jak zawsze, również i w tym roku byliśmy na Light Move Festival w Łodzi. Wspaniała inicjatywa, która przywraca wiarę w to, że sztuka wciąż może przyciągać do siebie ludzi z całego świata.

PAŹDZIERNIK

Poza tym, pojechaliśmy z Lubym na World Travel Show, czyli targi podróżnicze. Przede wszystkim, była to dla nas okazja do posłuchania innych podróżniczo zakręconych ludzi: Busem Przez Świat, Travelover, Globstory.

Jednak na blogu Na Pokładzie Życia również się sporo działo:

LISTOPAD

Ależ nas na Jura zauroczyła! W czerwcu poznaliśmy się po raz pierwszy, a w listopadzie odbyła się już druga randka. Tym razem postawiliśmy na zwiedzanie zamków na Szlaku Orlich Gniazd.

W listopadzie był również Ramen Festival w Łodzi z którego nie mogliśmy nie skorzystać.

Słoneczna Malta. Miejsce, które kompletnie zbiło mnie z tropu. I do tego stopnia, że wszelkie posty pojawiały się z opóźnieniem.

Dlaczego?

Spodziewałam się pięknych plaż, o tak, ale w życiu bym nie przypuszczała, że na Malcie jest tyle ciekawych miejsc do zwiedzania! O czym zresztą nie omieszkałam ci regularnie opowiadać w mediach społecznościowych:

TREKKING W SŁOWACKIM RAJU: TRASY, NOCLEG, DOJAZD, MAPA, CENNIK

Natomiast na blogu podzieliłam się z tobą idealnymi miejscówkami na dobry weekend:

GRUDZIEŃ

I tutaj pewnie cię zaskoczę, bo nigdzie o tym nie wspominałam, a byliśmy z Lubym w Kopenhadze.

Dlaczego zostawiłam tę podróż dla siebie?

Cóż, niestety historia zatoczyła koło i tak jak było w 2018, tak i w 2019 końcówka roku była dla mnie jak zły sen. Zdałam sobie sprawę z pewnych rzeczy, które nie powinny mieć miejsca. To są ciężkie tematy, nie chcę cię nimi obarczać. W skrócie: było mi źle.

Wyjazd do Kopenhagi miał zająć myśli i poprawić humor. Jednak niestety stało się inaczej i po raz pierwszy w życiu muszę przyznać, że żałuję tej podróży. Akurat wylądowaliśmy w samym środku kupy innych ludzi i te negatywne emocje wzajemnie się podbijały.

Do tego stopnia, że zwiedzanie było ponad moje siły. Na szczęście, dałam się porwać tamtejszej sztuce ulicznej. I tym aspektem Kopenhagi z przyjemnością się z tobą podzielę w najbliższym czasie.

Valletta: co zobaczyć, punkty widokowe, jedzenie, parking

Mimo ciężkich spraw, na blogu Na Pokładzie Życia świeciło słońce. Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy. Zabrałam cię na Maltę oraz opowiedziałam ci o godzeniu pracy na pełen etat z podróżowaniem.

PRZEŁOMOWE MOMENTY (POZA PODRÓŻAMI)

Oprócz wspomnianych cennych podróży i wywiadzie w radiu, w 2019 wreszcie przełamałam się i zaczęłam z tobą regularnie rozmawiać za pośrednictwem Insta Stories oraz Stories na fejsie. Super sprawa dzięki której jeszcze bardziej odczułam, że Załoga Na Pokładzie Życia, to nie tylko ja i Luby, ale też rzesza innych ludzi, którzy kochają podróże.

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Poza tym, przełomowym momentem było dla mnie również rozpoczęcie serii vlogów z Kanady. Wcześniej się opierałam, ale teraz już widzę ile wartości mogę ci przekazać za pośrednictwem vlogów. To była dobra decyzja. Wszystkie vlogi z Kanady są na moim IG TV: kliknij.

Poza tym, pewnego pięknego dnia zapytałam ciebie i innych członków Załogi o przeszkody w spełnianiu podróżniczych marzeń. I tak narodził się pomysł o serii wideo dotyczącej spełnianiu podróżniczych marzeń. Już niedługo, przed nami kolejne odcinki, więc jeśli jeszcze któregoś nie obejrzałeś/aś, to wskakuj na IG TV: Dlaczego nie spełniasz podróżniczych marzeń- twoje przeszkody i moje rady.

I na koniec, konto na Twitterze. Nadal czuję się tam niepewnie, ale wiem, że Na Pokładzie Życia są również osoby korzystające z tego medium, więc się nie poddaję.

PREZENT: KALENDARZ PODRÓŻNICZY NA 2020 DO POBRANIA (TAPETY NA PULPIT)

Darmowy kalendarz podróżniczy na 2020 (tapety na pulpit)

Nagadaliśmy się, a teraz czas na prezent. W tym roku przygotowałam dla ciebie kalendarz podróżniczy na 2020 w formie tapet na pulpit.

W sumie otrzymujesz ode mnie 12 tapet na pulpit z kalendarzem na każdy miesiąc 2020 i podróżniczym zdjęciem Na Pokładzie Życia. Kliknij link poniżej, aby przenieść się do folderu z kalendarzem podróżniczym i pobrać:

POBIERZ KALENDARZ PODRÓŻNICZY 2020 (TAPETY NA PULPIT)

Przyjemnego korzystania. Mam nadzieję, że ten kalendarz podróżniczy na 2020 rozpali w tobie dalsza chęć podróżowania, a każdy miesiąc będzie okraszony podróżniczą przygodą nie tylko w formie tapety na pulpit, ale przede wszystkim, w prawdziwym życiu:)

Dziękuję ci za te wspólne 4 lata Na Pokładzie Życia. Każda twoja wiadomość, lajk czy komentarz, to dla mnie znak, że to co robię ma sens. A jak dowiaduję się, że podróżujesz w dane miejsce, bo o nim rozmawialiśmy właśnie tu, Na Pokładzie Życia, to dosłownie jaram się jak pochodnia ze szczęścia.

Trzymam kciuki za twoje podróżnicze marzenia i kolejny wspólnie spędzony rok Na Pokładzie Życia.

Trzymaj się ciepło,
Irmina

Autor: Irmina Liczbik

Z wykształcenia jestem anglistką, uwielbiam ser camembert, nie maluję paznokci w podróży (po co marnować czas?) i robię zdjęcia telefonem (również te na bloga). Od 2016 roku jestem blogerką podróżniczą i właścicielką Na Pokładzie Życia- łajby napędzanej podróżniczymi marzeniami. Tutaj nie ma ściemy czy rzygania tęczą, a jedynie prawda- jeśli szukasz szczerości, to jesteś w dobrym miejscu. Witaj Na Pokładzie Życia!